Sponsoreret indhold
Den amerikanske salgsportal, Amazon, er på vej til Danmark, og det er noget som alle danske webshops bør tage bestik af. Betyder det, at du bør frygte at miste kunder, når denne salgsgigant rammer det danske marked? Slet ikke. Tværtimod, så åbner det op for helt nye muligheder for dig og din forretning.
Sælg din varer med Amazon FBA
Med Amazons entré på det danske marked, kommer også Amazon FBA. Amazon FBA står for Fulfillment By Amazon, som groft sagt går ud på, at du sender din varer til Amazons lager og så sælger Amazon dine varer og står for både fragt og kundeservice. Det er der selvsagt mange fordele ved, men for at komme i gang, kræver det, at du holder tungen lige i munden.
Det kan derfor være en ret stor fordel, at få hjælp af et professionelt bureau, til at komme i gang med Amazon FBA, så du undgår unødvendige fodfejl undervejs. Læs mere her om, hvordan du kommer i gang med Amazon FBA.
Se det som en forretningsmulighed
I stedet for at frygte Amazon, bør du se det som en mulighed for at øge din omsætning og skalere din forretning. For selvom du måske tænker, at Amazon blot øger konkurrencesituationen, så kan det i virkeligheden vise sig at betyde det helt modsatte for dig, hvis du formår at udnytte situationen.
Ved at lade Amazon sælge dine produkter, kan du nemlig i stedet koncentrere dig om din kerneforretning, og om at udvikle den på andre fronter. Du skal nemlig ikke længere bruge tid på hverken forsendelse, lager eller kundeservice, når du sælger dine varer via Amazon FBA. Det giver dig mere tid til at bruge dine kræfter på andre områder.
Det kan dog være en stor opgave, at komme i gang, så vi anbefaler at du får hjælp af et erfarent bureau.