Her er kontorinventaret, du skal på jagt efter

Sponsoreret indhold

Er det ved at være på tide, at du skaffede dig af med kontorets gamle udstyr og fik noget mere fancy til virksomheden? Online kan du hurtigt finde det, du har brug for, hvad end vi taler om clipboards, registersystemer, kontorskilte eller tavler. Mange slags kontorudstyr har du nok ikke engang tænkt på kunne være gode at skaffe til virksomheden. Hvilket udstyr kunne du så fx finde til dine kontorer?

Giver det mening at få et nøgleskab til virksomheden?

Lad os sige, at din virksomhed har et elektronisk adgangssystem, hvor ansatte kan låse sig selv ind i bygningen med nøglekort. Giver det i sådan en situation mening at få et nøgleskab til gammeldags nøgler i virksomheden? Svaret er ja, hvis visse døre stadigvæk har gamle låsecylindre, der kræver en nøgle, og du ikke ønsker, at ansatte, der har ret til at gå ind i lokalerne, tager nøglerne med sig hjem.

Gør oplysninger nemme at finde – organisér dem i registersystemer

Andet end mekaniske sikkerhedsløsninger som fx nøgleskabe, hvad kan du så lede efter, når du er på jagt efter kontorinventar? Registersystemer blev nævnt før, og disse er kort fortalt samlinger af plastiklommer beregnet til at stå på bordet, hænge fra væggen eller stå på en stander. Med dem er det såvel nemt som hurtigt få adgang til udvalgte oplysninger, fx oversigter over firmatelefonnumre.

Udstil tryksager med brochureholdere og akryldisplays

Har du fået en flot reception med venteværelse, kunne det være en idé at erhverve brochureholdere til firmaets tryksager. En brochureholder er bare et stativ, der er beregnet til, du kan udstille foldere eller magasiner – med henblik på at folk tager kopier med sig. Et lignende formål opnår du med akryldisplays – små, trappestillede plastikkasser, der levner plads til flere forskellige typer brochurer.

Mangler du noget inden for kontorinventar? Tjek udvalg online – måske finder du, hvad du søger.